SEVEN LAKE  ULTRA MARATON SUP RACE

Sup Race  – Stand Up Paddle un proiect in premiera in Romania, ce include traversarea a celor mai lungi  lacuri din Romania, pentru a promova acest sport in tara noastra.  In judetul Cluj, lacurile :Tarnita, Dragan,  Belis – Fantanele. Izvorul Muntelui – Judetul Neamt, Colibita – Judetul Bistrita – Nasaud, lacul Vidrarul – Judetul Arges, lacul Stanca Costesti – Judetul Botosani si  lacul de pe Dunare Portile de Fier I judetul Mehedinti, Marea Negara.

Organizator   Asociatia Club Sportiv SPORT4YOU

Locul de desfãșurare :

Lacul  Tarnita   30 mai

Lacul Belis  13 iunie

Lacul Vidrarul 18 iunie

Obiective :

  • petrecerea timpului intr-un climat sanatos, impreuna cu alti oameni cu aceleasi pasiuni
  • promovarea acestui sport la noi in tara
  • atragem atentia asupara importantei mentineri curate a apelor

Echipamentul

.Pe langa Paddleboard  luati in calcul si vremea

Timpi limita pentru fiecare proba / traversare

  • Lacul Tarnita 3 ore
  • Lacul Izvorul Muntelui 7 ore
  • Lacul Colibita 4 ore
  • Lacul Belis Fantanele 4 ore
  • Lacul Stanca Costesti 10 ore
  • Lacul Dragan 4 ore
  • Lacul Vidrarul 3:30 ore

Tipul traversarii

  • Traversare  solo
  • Traversare stafeta
  • Traversare pe echipe

Inscrierea

Inscrierea in competitie se  face on-line, prin completarea formularului de  inscriere disponibil pe site.. Confirmarea înscrierii  online se va face în urma dovezii achitarii taxei de participare prin Ordin de Plata, în conturile afisate mai jos:

  • RON: RO75BTRLRONCRT0211303301
  • EURO: RO25BTRLEURCRT0211303301

Nota: Pe Ordinul de Plata, la Beneficiar se va trece ASOCIATIA CLUBUL SPORTIV SPORT4YOU. La detaliile platii se vor specifica: “Nume, Prenume – Inscriere traversare Lake Seven “.

Taxa de participare

Pt trversari in datele fixate de noi in cadrul Lake Seven :

Lacurile Belis – Fantanele, Dragan, Colibita  150 lei/persona 1 traversare

Lacul Izvorul Muntelui 200 lei/ persoana

Lacul Stanca Costesti va fii disponibil in  curand

Lacul Portile de Fier va fii disponibil in curand

Oricare traversare dupa 17 ore de inot este considerata ultramaraton si echipajul de asistenta se plateste cu 100 lei ora.

(Dupa efectuarea platii va rugam sa ne trimiteti un email la adresa: contact@sport4you.ro cu o fotografie a Ordinului de Plata. Va multumim.)

Anularea Participarii

Dacă dintr-un motiv  doriți să anulați participarea la cursă vă rugăm să anunțați acest lucru la contact@sport4you.ro. Aveți posibilitatea de a transfera locul altei persoane, trimițând un email de solicitare la  contact@sport4you.ro Sarcina de a găsi persoana către care veti face transferul este responsabilitatea dumneavoastra. Dupa efectuarea platii nu se mai restitue taxa de traversare , dar se poate face o solicitare pentru traversare la o alta data.

Responsabilitate si conditii de participare

Participarea la   Sup Race Sport4You in cadrul  Lake’s  Seven se face pe proprie răspundere, în deplina cunoştinţă a aptitudinii de a participa la eveniment, a stării de sănătate fizică şi mentală. Fiecare participant, indiferent de modul de înscriere, trebuie să semneze la preluarea kitului de concurs, o declaraţie de responsabilitate, prin care îşi asuma riscurile ce pot rezulta din participarea la Sup Race Sport4You Lake’s Seven şi orice pagube survenite din orice motiv, inclusiv pierdere sau furt. Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiţii sportive.
Organizatorii nu pot fi făcuţi răspunzători de nici o dăuna rezultată în urmă participării la eveniment. Concurentii vor manifesta un comportament civilizat, fair-play, faţă de ceilalţi participanţi în cursă. Nerespectarea normelor de conduită poate duce la retargerea concurentului in cauza la decizia organizatorilor.
• Prin semnarea declaraţiilor pe proprie răspundere, participanţii se obligă să respecte prevederile acestui regulament.
• Adeverinta medicala cu mentiunea “apt pentru efort” si asigurare medicala.
• Se va purta tricoul pus la dispozitie de organizator.

Acest concurs este recomandat persoanelor care au o pregatire fizica buna, stiu sa  inoate şi urmeaza un plan de pregtire specific de pregatire.

Se acceptă participarea concurenţilor sub 18 ani numai cu acordul scris al părinţilor sau a tutorelui.

Cronometraj

Cronometrajul se face de către echipa Sport4you.

Taxa include

  • Portii start,
  • Revitalizare in zona de finish;
  • Medalie de finisher;
  • Clasament online;
  • Fotografii de pe traseu;
  • Cupe, diplome, sampania pentru primele 3 locuri;
  • Asistenta pe traseu;

ATENŢIE!!! 

Organizatorii îşi rezervă dreptul de a amâna data de desfăşurare a competiţiei în cazul unor condiţii meteo nefavorabile.

Participanţii sunt rugaţi să respecte sfaturile organizatorilor pe parcursul concursului pentru a evita posibile pericole.

O eventuala modificare de program va fi anunţată cu 24 de ore înaintea startului, pe site-ul oficial al competiţiei: www.sport4you.ro

Spor la antrenamente!

NU este permisă

Atingerea caiacului/ barci de asistenta s-au iesirea din apa decat in situatii de urgenta.

Supravegherea cursei

Supravegherea cursei este asigurată de  caiace si bărci de asistenta. În cazul oricărei stări de disconfort resimţite de concurenti, aceştia sunt rugaţi să semnalizeze echipajele mobile pentru a fi scoşi din apă. Semnalizarea se va face prin ridicări succesive de mână şi/sau avertizări verbale. În cazuri limită, concurentii sunt rugaţi să iasă la mal de unde vor fi recuperaţi de un echipaj mobil.

Asistenta medicală

Personal calificat pentru acordarea primului ajutor.

Bunurile personale

NU RĂSPUNDEM DE OBIECTELE DE VALOARE.

Premii/clasament

Clasamentul final va fi stabilit în funcţie de timpul fiecărui participant și premiile câștigătorilor vor fi acordate în funcție de clasament.

Locurile 1, 2 şi 3 vor fi premiate cu medalii, diplome ,trofee și alte premii surpriză

Dreptul asupra Imagini foto/video

Clubul Sportiv Sport4You  are drepturi de imagini asupra întregului eveniment. Clubul Sportiv Sport4You  poate utiliza imagini foto şi video în diverse materiale de comunicare realizate cu ocazia concursului, atât din timpul desfăşurării cât şi în fazele de start şi finish/premiere.

CUM TE POTI IMPLICA ?

     Distribuind evenimentul

     Inota alaturi de noi

     Participa la actiunile de ecologizare a lacurilor

      Cumpara kilometri, motivezi inotatori sa termine cursa.

     Participa  ca  voluntar  la acest proiect

Sfaturi utile

Stabilesteti planul de antrenament

Conditie fizica. Fiind vorba de curse de peste 10 km exceptie (lacul Tarnita ) e indicat sa aveti uN plan de pregatire pentru a putea duce la capat traversarea lacurilor neriscand sa ramaneti epuizati.

Stabileste – ti un scop specific pentru fiecare antrenament (de exemplu, sesiuni de intervale 60-90 minute) profită la maxim de timp si fa cat mai multe antrenamente saptamanal.. Dacă fiecare antrenament are un scop specific, va veti inbunatati viteza, rezistenta, forta, indemnarea, echilibrul astfel  incat in ziua competitiei  ve-ti  termina cursa reusind o clasare cat mai buna

Deși există mulți factori care ne afectează rezistența, unul dintre ele este hidratarea. Asigurați-vă ca incepeti orice activiatate hidratati si in timpul efortului incercați să compensați dezhidratarea cu apa, electroliti evitand epuizarea organismului.

Stabileste-ti planul de hidratare pentru cursa

            Concepe un plan de hidratare/alimentare in functie de nevoile corpului tau. Ex la fiecare 30 de minute un gel/bautura energizanta. Trebuie sa luati in calcul  consumul de calori, ce contin produsele  care contribuie la asigurarea energiei de care aveti nevoie.

Orienteaza-te!

In apa deschisa trebuie sa te orientezi in spatiu. In general, se alege un punct de reper – o baliza sau ceva de pe mal (o casa, un ponton, un steag etc.). Incearca sa mentii contactul vizual cu  punctul de reper astfel incat sa mentii pozitia. Riscul sa  faci km  in plus este foarte mare daca nu reusesti sa iti ajustezi traiectoria in functie de reperul ales de pe mal.

Evita sa cazi in apa!

Un principiu foarte important este sa eviti caderile in apa care sunt ceva neplacut in mijlocul unui efort atat de mare. In cazul in care ajungi in apa incerca sa revi pe paddle board  cat mai repede.  Nu te simti bine dintr-un anumit motiv, nu te panica! Incearca sa depui un minim de effort si incearca sa iesi pe mal.Suna organizatorul pentru asistenta.Ridica o mana si semnalizeaza ca ai nevoie de ajutor. Daca te agiti, apa poate sa-ti devina dusman.

Mentine un ritm respirator constant

Te va ajuta sa te oxigenezi mai bine si astfel vei  obosi  mai greu.

 

Nu te ingramadi la start!

Pozitioneaza-te la start in functie de experienta la astfel de concursuri si de performantele tale.

LISTA LACURILOR DIN CADRUL PROIECTULUI LAKE SEVEN

Directionati spre noi 2% din impozitul dumneavoastra pe venitul global!

Prevederea 2% din Codul Fiscal vă permite să direcţionaţi 2% din impozitul pe venit către o organizaţie neguvernamentală. Este un sistem prin care aveti posibilitatea sa decideti in mod direct ce se intampla cu impozitele dumneavoastra. Utilizaţi această oportunitate pentru a sprijini Clubul Sport4You in organizarea competitiilor si marcarea traseelor ! Prin opţiunea dvs, oferiti o alternativa snatoasa de petrecere a timpului liber .

AZI MA VOI BUCURA DE FRUMUSETEA DIN JURUL MEU

CALENDAR SUP RACE SEVAN LAKE

Copyright 2018 Sport4You